Beoordelingen van Sushi & Vega Zaltbommel
Recente recensies
Sanne
Jan
Goed verzorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Stephan
Altijd heerlijke sushi. De nieuwe vegan zalm valt erg in de smaak. En ik ben best gewend om (in het buitengebied) langer te moeten wachten op een bestelling. Maar ik vond bijna een uur vertraging wel wat gortig hoor... Desalniettemin heerlijk gegeten zoals altijd bij Sushi en Vega!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anne
Drie kwartier gewacht. Geen bericht dat het later word zou worden. Uiteindelijk de bestelling zelf maar opgehaald.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mar
Sneller dan verwacht en we hebben heerlijk gegeten!
Maartje Gouwerok-Laheij
Lekker gegeten en fijn dat de vegetarische gerechten apart verpakt waren, maar de bestelling kwam 35 minuten later dan besteld (en de verwachte besteltijd). Daardoor kon een persoon niet mee eten, omdat deze alweer weg moest.
Jamie mansveld
Voor de zoveelste keer, 2,5 uur gewacht op de bestelling. Ik ben geen recensie-klager, maar na een telefoongesprek met het bedrijf om onze frustratie uit te spreken, waar afwimpelend op werd reageert… toch maar deze beoordeling. Wij bestellen niet meer.
De groot
Na 2 uur pas bezorgd,miste wat dingen maar na een belletje werd het alsnog bezorgd. Verder was het eten weer erg lekker☺️ En een foutje lan welleens gemaakt worden,maar hadden ze ook weer netjes opgelost
Karin
De sushi is heerlijk, maar je moet wel de tijd hebben. Zelfs als je uren van tevoren hebt besteld, kan je nog rustig 60 minuten langer moeten wachten, dan de afgesproken tijd. Wat jammer is, want het is de moeite waard. Wij bestellen het nu alleen op dagen dat we alle tijd hebben.
Inge
Serieus? Niets ontvangen, niet bereikbaar zijn? En dan nog om een recensie vragen?
Linda
Heb nooit me eten gehad , en paar keer gebeld en niemand neemt op!!
Carissa
Heerlijke verse sushi, bezorging top!
Rufus
Ik heb hier veel vaker besteld, maar vandaag was een duidelijke misser: bij alle sushi zaten er in de rijst veel ongare rijstkorrels. Borderline eetbaar, om van "lekker" maar te zwijgen. Uiteindelijk de vis etc er maar af gepeuterd en de rest is de groene bak in gegaan. Teleurstellend, je zou verwachten dat dit soort basis-dingen gecontroleerd worden, zeker omdat het verre van gratis is...
.
Bezorging kwam te laat
Mike
Duurde tantoe lang en de roll die warm moest zijn was zeker niet meer warm
Van Zanten
De bezorger heeft er ontzettend lang over gedaan en de bestelling arriveerde 50 min later dan beloofd. Dit was ook te proeven. Crispy rolls en loempia's waren helemaal koud. Erg jammer.
Helene
Lekkerrrr
MvD
Helaas weten ze aan de telefoon niet hun ze de klanten moeten beantwoorden, van de 5 telefoontjes die ik heb gepleegd was er een iemand die beleefd was.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sara
3 uur gewacht vervolgens een mailtje gekregen dat het is bezorgd maar heb nooit mijn eten gekregen. Niet oke dit
Arts
Sushi is lekker. Bezorging waardeloos, bijna 2 uur moeten wachten. Hebben 40 minuten later bezorgd dan aangegeven.
Piet Willegen
Jeroen
Eindelijk een bezorger die leest.
LM
Sushi is goed. Echter werd mijn bestelling maar voor de helft bezorgd. Na een telefoontje is de andere ook nog Keurig bezorgd, maar er zat een uur tussen bezorging 1 en 2. Dat was erg jammer.
Attilla de Groot
Toen het eten werd overhandigd werd de bezorger aangesproken door een buurman over zijn rijgedrag in het dorp. Klaarblijkelijk reed hij tegen het verkeer in over de éénrichtingsstraat en veel te hard. Uiteraard zag ik dit niet zelf, maar hierop aangesproken worden is normaal. Wat echter niet normaal is, is om hier vervolgens een grote mond over te geven en hard weg te rijden. Ik hoop dat de bezorger hierover aangesproken kan worden.
Esther
Viel tegen dit keer. Weinig smaak, gefrituurde garnalen waren zacht aan buitenkant én ook nog eens een stuk hard plastic in de handroll gevonden (leek een afgebroken randje van een verpakking te zijn).
Mariska
Bestelling stond perfect op tijd klaar. Sushi was duidelijk net gemaakt, want nog warm. Pokebowl was ook lekker.
Welschen
Na wat bestellingen bij verschillende partijen komen we toch uit bij Sushi&vega. Goede sushi voor een goede prijs en snel geleverd!
Lex van Rooij
Ik had de bestelling 's middags geplaatst voor 18.00 omdat ik er niet zou zijn voor die tijd. Om 17.30 wordt ik gebeldt door de bezorger dat er niemand thuis is. "Niet zo handig als je eten besteld". Ik zeg klopt want ik had voor 18.00 besteld. Bezorger zegt niet waar! Voor zo snel als mogelijk". In de bevestigingsmail staat ook duidelijk 18.00. De toon van de bezorger was onvriendelijk en gebaseerd op aannames die niet klopte. De sushi was heerlijk.
Mark de Wit
Ik kan alleen maar positief zijn. De sushi was heerlijk vers en goed van smaak. Wat ook top is dat er keuze keuze is voor vega(n). Ik heb de sushi zelf opgehaald en was precies op het aangegeven tijdstip klaar.
Ton Tempelman
Op tijd bezorgd. Kwaliteit uitstekend
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kim
Sushi was heerlijk. Verder vind ik het bijzonder dat wanneer je bestelt (17:50), je kan kiezen voor zsm of voor een tijdstip (18:45), dat wanneer je dan voor zsm kiest, je haast zou denken dat 18:45 bezorger onderweg haalbaar zou moeten zijn volgens het systeem. Vervolgens is dat niet het geval, waar ik begrip voor heb, maar dan krijg je de verwachte bezorgtijd 19:10, vervolgens krijg je om 19:40 pas bericht dat de bezorger onderweg is. Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes, zo ook de medewerker aan de telefoon die weinig begrip ervoor op kon brengen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Valerii
Debby
Jaren lang ben ik klant van sushi en vega en ben ik heel tevreden over de smaak en service, normaal gesproken bij een grote sushi box, krijg ik 2 a 3 sojasaus nu was het er maar eentje, ik had het fijn gevonden als er nog eentje extra bijzat verder ben ik tevreden.
.
Bestelling bijna 1 uur te laat bezorgd , en het warme eten was zo goed als koud.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hanneke van Boekel
Arjo Van lopik
Zoals altijd lekker optijd was 20 min te vroeg maar hoefde nog maar 5 min te wachten
Mariska
Voor mijn verjaardag veel sushi besteld. Iedereen vond het lekker. We hebben echt zitten smullen. En werd op tijd bezorgd.
Monique Kruissen
Ik bestel al ruim optijd smiddags 1300 boor 1900 of 1915 maar me bestelling is nu al 3 keer pas om 2000 ofnlater bezorgt dat er soms vertraging isnof dat keernwat tussen komt prima maar gewoon steeds is wel echt vervelend
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
H
Super snel geleverd en was lekker vers!
Gerard
De eerste keer hier besteld. Om 18.45 uur bezorging aangegeven. In bevestiging werd het al 19.30 uur, enigzins begrijpelijk . Maar de bestelling kwam pas na 20.30 uur, zonder verdere melding. Met kleine kinderen te laat. Het eten was verder goed. Verbeter jullie op je bezorging!!
Naomi
Ik heb vaker besteld en was altijd erg tevreden deze keer was het vreselijk!! We hebben 3 uur op ons eten gewacht en het was niet te eten de warme snacks waren super koud toen ik vroeg om compensatie kreeg ik deze niet erg jammer!
De groot
Sushi was weer heerlijk,alleen jammer dat het bakje edamme boontjes maar half was gevuld,en de bezorgtijd was 2 uur!terwijl de verwachte tijd na een uur zou zijn.Zou handig zijn als ze lieten weten dat het veel later zou worden. Beetje jammer
Wendy nijhuis
Had om 17u besteld, het kwam na 19u pas binnen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
IL
- Op tijd - Lekker en vers Verbeterpunt: wasabi oogde niet heel vers en was weinig
Mariska
De bestelling werd fijn op tijd bezorgd, en het smaakte allemaal goed!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Danny
Het is over het algemeen altijd goed. Nu heb ik toch wat opmerkingen: - de bezorging was 2,5 uur later na het bestellen. Ook 1 uur later dan de verwachte bezorgtijd, maar men laat niks horen. - De sushi was anders normaal. Extreem grote stukken, alsof er een stagiaire mee bezig is geweest. De smaak was goed, maar helaas niet altijd consistent.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bertina Schouten
Was weer top!
Aneta
Alper
We bestellen hier altijd en zijn elke keer weer supertevreden. De sushi is vers, lekker en van constante kwaliteit. Echt een aanrader!
Boaz
Het duurde echt lang
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Indira
1 uur 20 wachten op je eten is al extreem lang. Maar bezorgd krijgen na 1 uur en 40 minuten is echt belachelijk
Fouad
Lekker verse sushi werd op tijd bezorgd alles was naar wens. Zeker een aanrader.
Daniëlle
Sushi kwam een halfuur te laat. Gyoza en Loempia’s waren koud. Sushi zelf was wel lekker
Wendy
Lekker gegeten maar was helaas wel ruim 20 minuten later dan aangegeven waardoor de warme hapjes wat taai waren
Bokhoven
Snack mix was taai en koud Bezorging was 40 min te laat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Welschen
Goede Sushi! Ik miste helaas wel kikkoman saus bij de levering
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
De groot
Ze waren helaas wat dingen vergeten in de bestelling,maar 1 telefoontje en ze kwamen het gelijk nabrengen,super service!! En het blijft voor ons gewoon de beste!
Bouchra
Goede service en vooral hele lekkere sushi!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Cas van de laar
Om 17:30 besteld en het was er om 20:20 een keer, in de email stond verwachte bezorgtijd 18:45 nou dat is dus net niet gelukt! Dus we hadden gebeld waar ons eten bleef krijg je een onduidelijk man aan de telefoon waar nog geen excuses van af komt! Echt schandalig ik bestel er nooit meer in ieder geval.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mi
Lekker en op tijd bezorgd, zelfs met kerst!
Gerard
Heerlijk supricebox supervers aanrader
Carolina
Heerlijk zoals altijd. De surprise box was geen teleurstelling!
Doeterniettoe
Bezorging was vandaag nog nooit zo slecht geweest. Duurde meer dan 2,5 uur voor ik mij bestelling had. He. Daarboor wel 3x gebeld. Telefonisch slecht bereikbaar. En de sushi zelf was zo niet te eten vandaag. Nare geur en smaak aan. Komt nog bij dat ik geen stokjes of sojasaus erbij kreeg. Voor beter personeel zorgen en meer bezetting qua berzogers in het weekend. Dit was vandaag rondom slecht
Miran
Ik had rond 16 u de crunchy box en de vega mini loempia’s besteld voor 17.u , bestelling kwam rond 17.50, de sushi was i.p.v. chrunchy erg vet en klef en smaakte allemaal hetzelfde , de mini loempia’s waren koud. Van de stukjes die ik geproeft heb werd ik misselijk , als ik niet beter zou weten zou ik m’n leven geen sushi meer eten bah, ik heb de bestelling dan ook weggegooid.
L
Sushi is prima. Bestelling werd echter na bellen 3 kwartier te laat geleverd.
Theresa du Toit
Berings
Het eten is super maar elke keer als ik bestel komen ze 3 kwartier tot een uur later dan de afspraak en dat is een beetje jammer
Joni
Lekkere sushi en altijd netjes op tijd op te halen.
Nikki
Anderhalf uur later bezorgd dan besteld. Op een berichtje na dat het een kwartiertje later zou zijn verder geen communicatie. Na een half uur gebeld, zou onderweg zijn, toen duurde het nog drie kwartier. Nooit laten bezorgen.
Aad veels te laat
2,5 uur wachten op eten is echt schandalig lang. Als je na 1.5 uur belt zeggen dat het al onderweg is en er dan nog een uur over doen. Als ik daarna bel gewoon ophangen is echt ongelofelijk achterlijk als bedrijf
Annemarie Roerdink
De sushi ( pokebowl in dit geval) was weer heerlijk vers, goede en royale hoeveelheid zalm, maar de bezorging is een ramp. Vandaag weer 58 minuten later dan gepland.
Naima Ben Kaddour
Heerlijk
Wendy van Lent
Dit was onze vierde keer dat wij bij u bestelden. De sushi smaakte lekker maar de crunchyrol met zalm was niet meer cruchy maar zacht helaas. Hierdoor is de smaak veel minder. Ik denk doordat de bestelling een half uur te laat werd bezorgd (vandaar 3 sterren) dan dat was aangegeven in de mail. De mevrouw die de bestelling bracht was daarentegen erg vriendelijk. Ik hoop dat bij een volgende bestelling, dat de bestelling op tijd bezorgd wordt.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marieke
Danny
Eten is regelmatig koud helaas. Voor de prijs mag je verwachten dat de warme gerechten warm zijn. De kwaliteit is over het algemeen altijd goed. Maar ik vind de prijs / kwaliteit niet wat het moet zijn. De gerechten zijn niet altijd warm. Ik heb dit meermaals aangegeven, maar het blijft een probleem en wordt niet beter. Daarom maar eens een review in de hoop dat dit beter wordt. Ook klopt de verwachte bezorgtijd niet altijd die per mail wordt verzonden. Bestel je 1,5 uur vooraf met voorkeur tijd en dan geven ze aan dat ze 2,5 uur later komen. Dat zijn slordigheidjes waar ze aan moeten werken. In potentie echt de beste sushi in de omgeving als ze dit soort zaken op orde krijgen.
Schouten
Helene
Bijna een uur later bezorgd dan gevraagd
E. Tijssen
Nien
Helaas was de sushi echt minder van smaak. De tonijn nigiri was bitter van smaak, de crispy garnalen rol was heel soft en leek rauw deeg en de nigiri met garnaal was waterig en zag heel bleek. De tonij maki zag wat grijs. Helaas hebben we niet lekker gegeten. En was de prijs kwaliteit totaal niet goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dewi
Het eten was weer heerlijk alleen is er helaas weer wat verkeerd gegaan met de bestelling. Ik had een tamago nigiri besteld, maar kreeg een avocado nigiri.
Melissa
Het was wederom goed verzorgd, smaakten weer lekker. Prijzen zijn ook prima.
Kirsten
We bestellen regelmatig sushi en de kwaliteit is altijd erg goed. Maar de bezorging was dit keer erg slecht. Sushi besteld voor 18.30 en we kregen het pas om 19.45. Iets tegen de bezorger zeggen ging helaas ook niet want al bellend gaf hij het door het autoraam heen en weg was hij. Ik moet er wel bij zeggen dat ze meestal wel redelijk op tijd zijn dus dit is wel uitzonderlijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Arno
Katja
De sushi was goed en lekker. Helaas was de Dim Sum Box koud. De bestelling werd 45min later geleverd dan besteld. Dit was best jammer.
Theresa du Toit
Puik zoals altijd
Saskia
Onze eerste kennismaking was geweldig! Sneller gebracht dan verwacht en heerlijke sushi. Warme Edamame! Een feestje was het!
Astrid van de werken
Duurt wat langer voordat je het eten hebt, rekening mee houden als je echt honger hebt dus
Rembertha
Het was weer heerlijk en prima op tijd bezorgd
Arjen
Kwaliteit sushi is ok. Service bedroevend slecht. Bezorging 50 minuten te laat. Geen enkel excuses of directe compensatie op welke manier dan ook.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wendy
Heerlijke sushi! Helemaal naar wens en op tijd gebracht. De gratis roll was heerlijk en veel dus morgen eet ik de rest ☺️
Thea
Dank jullie wel het was weer super👌🏻 ook de bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Aatrid van de Werken
Tijd van bezorging klopte niet met bezorgtijd wat was aangegeven in mail
Sidra delly
Echt heerlijk
Rob Pagen
Kwaliteit is altijd goed. aandachtspunt is wel de bezorging. Die was een uur later dan de geschatte levertijd. Een extra mail naar de klant zou wel fijn zijn als dit gebeurd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Annemarie Beekhuis
Genoten
Eelke
Helemaal top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Elise
Wederom enorm van de sushi genoten. Voor het eerst waren ze laat met bezorgen, maar komt eigenlijk nooit voor
Francien
GENOTEN! Verassingsmenu hadden we. Vers, lekker en afwisselend. Betaalbare prijs en super vriendelijk personeel.
Janne
Jeroen v Gameren
Foutje gemaakt, kan gebeuren. Was voor niemand leuk maar is super snel en goed opgelost! Bedankt!